• Bestuur

  • Besluitvorming bij FC Weesp

    Besluitvorming die past in de visie van de FC Weesp, vindt plaats in het bestuur.
    Het bestuur is te bereiken via: bestuur@fcweesp.nl.
    Voor alle binnen de vereniging actieve afdelingen en commissies heeft het bestuur een portefeuillehouder die verantwoordelijk is voor deze specifieke taak. Dit bestuurslid voert samen met zijn/haar commissies de werkzaamheden binnen de vereniging uit.

    Bestuursvergaderingen

    Het bestuur vergadert tenminste twee keer per maand en nodigt geregeld commissies uit tijdens de vergaderingen om mee te denken in besluitvormingen.

    Algemene Ledenvergadering

    Het bestuur legt verantwoording af aan de leden tijdens de Algemene Leden Vergadering (ALV). Deze vindt minimaal twee keer per jaar plaats.

    Functieverdeling in het bestuur

    Ron Anches:

    • Voorzitter
    • Beheer, faciliteiten & kantine

    Rutger ter Hoeven:

    • Secretaris
    • Algemene zaken

    Ger Oostermeijer:

    • Penningmeester

    Leo Timmermans:

    • Voetbalzaken jeugd

    Mathieu Oude Luttikhuis

    • Overige jeugdzaken
    • Sponsorzaken
    • Verhuur accommodatie

    Sasja Fransen:

    • Seniorenvoetbal

    Helen van der Weij:

    • Meisjes- en vrouwenvoetbal
    • Communicatie